FAQ
Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy. Poniżej znajdziesz listę tych najczęściej zadawanych.
Dokładny opis procedury gwarancyjnej dostępny jest w Książce Gwarancyjnej oraz Ogólnych Warunkach Sprzedaży. Użytkownik powinien zgłosić usterkę do instalatora. Instalator, który dostarcza urządzenie, montuje je i uruchomia, a także wykonuje cykliczne przeglądy serwisowe, jest jednocześnie Gwarantem. Gwarant przeprowadza diagnostykę urządzenia, jest też odpowiedzialny za zgłoszenia on-line i usuwanie usterek. Firma AIRCON Sp. z o.o. nieodpłatnie w ramach gwarancji dostarcza części zamienne niezbędne do naprawy urządzenia.
Najszybszym sposobem na złożenie reklamacji na urządzenie jest wypełnienie formularza w Strefie Partnera. Jeśli nie masz aktywngo konta w Strefie, wystarczy wypełnić formularz on-line, który znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce SERWIS. Po wpłynięciu formularza diagnozę usterki przeprowadza instalator będący gwarantem. Aby prawidłowo wypełnić zgłoszenie należy przygotować numer seryjny uszkodzonego urządzenia oraz dołączyć skan Książki Gwarancyjnej. W przypadku nieoczekiwanych usterek technicznych na stronie internetowej, zgłoszenie należy wysłać na adres e-mail: serwis@hvacbp.pl
Opisy do kodów błędów dostępne są w:
- Strefie Partnera,
- skryptach montażowych dostępnych w zakładce Do Pobrania.
Instrukcje obsługi dostępne są przy opisach produktów na stronie internetowej (dział „Produkty” www.aircon.pl/produkty). Pełną dokumentację dla Instalatora można pobrać po zalogowaniu w Strefie Partnera.
Aby skonfigurować moduł należy najpierw zgodnie z załączoną dokumentacją techniczno-montażową wykonać połączenia elektryczne i freonowe. Przed pierwszym uruchomieniem układu należy skonfigurować moduł AIR KIT za pomocą 4-pinowego SWITCH-a umieszczonego w urządzeniu. SWITCH definiuje moc jednostki zewnętrznej, z którą współpracuje centrala wentylacyjna. Poszczególne ustawienia pinów opisane są w instrukcji dołączonej do urządzenia.
Minimalna długość instalacji dla urządzeń serii Split i Office wynosi 3 mb. Te urządzenia fabrycznie napełnione są czynnikiem zapewniającym prawidłową pracę układu dla z kolei maksymalnej długości instalacji 5 mb. Jest również możliwość wykonania dłuższej instalacji, ale wówczas trzeba pamiętać o uzupełnieniu układu czynnikiem chłodniczym. Maksymalna długość instalacji uzależniona jest od jednostki zewnętrznej. Więcej informacji o długości instalacji można znaleźć w skrypcie montażowym lub w instrukcji montażu dołączonej do każdego urządzenia.
Kiedy zostanie przygotowana instalacja VRF pierwszą czynnością przed uruchomieniem jest konfiguracja systemu. Odbywa się ona za pomocą SWITCH-y umieszczonych na płycie sterującej jednostki zewnętrznej (opisy poszczególnych SWICH-y znajdują się na wewnętrznej stronie obudowy urządzenia, jak i w dokumentacji technicznej). Konfiguracja polega na adresowaniu jednostek wewnętrznych. Istnieje możliwość zdefiniowania adresacji automatycznej, gdzie jednostka zewnętrzna znajduje i przepisuje adresy jednostkom wewnętrznym automatycznie. Jest również adresacja ręczna, wówczas adresy przepisujemy sami za pomocą sterownika przewodowego lub bezprzewodowego. Jeżeli wszystkie połączenia są wykonane poprawnie i adresacja przebiegła pomyślnie jednostka zewnętrzna wyświetli ilość jednostek wewnętrznych zgodną z naszym systemem.
Warunkiem zakupu części zamiennych jest przedpłata 100% na podstawie faktury proforma.
Instalator, który dostarczył, zamontował i uruchomił urządzenie oraz wykonuje cykliczne przeglądy serwisowe jest gwarantem dla klienta końcowego. To on jest odpowiedzialny za przeprowadzanie diagnostyki urządzenia, zgłoszenia on-line oraz usuwanie usterek. Firma AIRCON Sp. z o.o. w ramach gwarancji nieodpłatnie dostarcza części zamienne niezbędne do naprawy urządzenia.
Po sprawdzeniu dostępności urządzeń w Dziale Obsługi Klienta wysyłka następuje w ciągu 48 godzin.
Status zgloszenia możesz sprawdzić:
- logując się do Strefy Partnera w zakładce Serwis (zgłoszenia reklamacyjne)
- na stronie www.aircon.pl w zakładce Serwis
Nie masz uprawnień do takiej akcji – poinformuj nas o tym na adres marketing@aircon.pl
Najszybszym sposobem jest zalogowanie się do Strefy Partnera i wybranie zakładki szkolenia. Jeśli nie masz dostępu do Strefy Partnera harmonogram szkoleń oraz formularz zapisu znajdziesz bezpośrednio na stronie Szkolenia. W przypadku wystąpienia problemów z rejestracją prosimy o kontakt pod adres e-mail: serwis@hvacbp.pl.
To jedyna możliwość otrzymania uprawnień do montażu i serwisowania urządzeń z zachowaniem pełnej gwarancji. Autoryzowanym Partnerom przysługuje również możliwość zakupu części zamiennych z dodatkowym rabatem.
Katalog oraz cennik produktów znajdują się:
- na stronie Do pobrania,
- na stronie danego Produktu,
- po zalogowaniu w Strefie Partnera.
Pełną dokumentację można pobrać po zalogowaniu w Strefie Partnera. Instrukcje obsługi dostępne są przy opisie każdego produktu na naszej stronie internetowej.
Jeśli jeszcze z nami nie współpracowałeś, prosimy o kontakt pod nr tel. +48 22 390 53 55 lub prześlij zamówienie na adres zamowienia@aircon.pl, podając dane osobowe, nazwę i adres firmy oraz numer telefonu. Twoje zamówienie zostanie skierowane do Działu Logistyki, który zajmie się realizacją.
Jeśli jesteś naszym stałym klientem, skontaktuj się ze swoim Doradcą Techniczno-Handlowym lub wyślij zamówienie na adres zamowienia@aircon.pl.
Należy spisać protokół szkody z kurierem, który dostarczył towar. W razie problemów należy skontaktować się ze swoim Doradcą Techniczno-Handlowym.
Instalator, który dostarczył, zamontował i uruchomił urządzenie oraz wykonuje cykliczne przeglądy serwisowe jest gwarantem dla klienta końcowego. To on jest odpowiedzialny za przeprowadzanie diagnostyki urządzenia, zgłoszenia on-line oraz usuwanie usterek. Firma AIRCON Sp. z o.o. w ramach gwarancji nieodpłatnie dostarcza części zamienne niezbędne do naprawy urządzenia.
Usterka urządzenia powinna zostać zgłoszona do Instalatora (Gwaranta), który dostarczył, zamontował i uruchomił urządzenie oraz wykonuje cykliczne przeglądy serwisowe. Gwarant jest też odpowiedzialny za przeprowadzanie diagnostyki urządzeń, zgłoszenia on-line oraz usuwanie usterek. Firma AIRCON Sp. z o.o. w ramach gwarancji nieodpłatnie dostarcza części zamienne niezbędne do naprawy urządzenia.
Wykaz naszych Partnerów jest dostępny w zakładce Punkty sprzedaży.
Jeśli upłynął termin płatności informację z deklarowanym terminem płatności/harmonogram spłat należy wysłać na adres: windykacja@aircon.pl
Jeśli zostały wpisane błędne dane należy skontaktować się z osobą, która wystawiała fakturę lub wysłać e-mail na adres: zamowienia@aircon.pl
Strefa Partnera to miejsce, które stowrzyliśmy z myślą o łatwym dostępie do wszystkich pomocnych narzędzi dla naszych Partnerów. W jednym miejscu będziesz mieć dostęp do rozszerzonej dokumentacji, wyszukiwarki kodów błędów i materiałów marketingowych. Dodatkowo szybciej zlecisz reklamację, zamówisz części i zapiszesz się na szkolenie. Twój MDV w jednym miejscu!
Wypełnij formularz zgłoszeniowy na stronie www.strefa.aircon.pl. Każde zgłoszenie jest weryfikowane przez doradcę z danego regionu. Jeśli Twoje zgłoszenie zostanie zaakceptowane, otrzymasz na podany w zgłoszeniu adres e-mail login oraz hasło.
Sprawdź, czy Twoje konto na pewno jest aktywne, albo do hasła lub loginu nie wkradła się spacja. Zawsze możesz zrestartować swoje hasło na stronie: https://strefa.aircon.pl/#/auth/reset-password-start
Oczywiście. Proszę zgłosić się do osoby, która w imieniu firmy zakładała po raz pierwszy kontro w Strefie Partnera. Po zalogowaniu będzie mogła dodać nowych użytkowników. Takie zgłoszenie jest również weryfikowane przez naszego doradcę z danego regionu. Potwierdzenie otrzymasz na adres mailowy podany przy dodawaniu danego użytkownika.
Prawdopodobnie pracownik z Twojej firmy założył już konto w Strefie Partnera i jest osobą kontaktową po stronie Twojej firmy. Tylko ten pracownik może dodawać kolejnych użytkowników do Strefy Partnera, po zalogowaniu się na konto.
Przejdź do trybu resetowania hasła bądź skontaktuj się z administratorem Twojego profilu firmowego.